بیوگرافی نسرین جواد زاده بازیگر ترکیه ای

عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده

زندگی‌نامه نسرین جوادزاده هنرمند ترکیه ای+عکس ها همسرش

نسرین جواد متولد، متولد ی باکوی آذربایجان شوروی می باشد. او دانش آموخته دانشگاه مرمره در استانبول می باشد. نسرین جواد متولد در بخش های مختلف هنری اعم از بازیگری، ورزش و طرح‌ریزی لباس نبوغ دارد. از سری بازي کردن نقش های برجسته نسرین جواد متولد در حوزه بازیگری می توان به سیب ممنوعه، بره، به روزهای بهتر و داستان ما اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه نسرین جواد متولد

نام اصلی: نسرین جواد متولد

زمان تولد: 30 ژوئیه 1982

مکان تولد: باکو

مکان زندگی: ترکیه

قد: 170 سانتی متر

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه یا شغل: هنرمند

زندگی‌نامه کامل نسرین جواد متولد

عکس های نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده و همسرش, عکس نسرین جواد زاده

بازی نسرین جواد متولد در فیلم های کوتاه

نسرین جواد متولد زاده 30 ژوئیه 1982 در بزرگ ترین شهر جمهوری آذربایجان، باکو می باشد. او در خصوص تحصیل دوران متوسطه در اوزال بیلگی لیسسی در منطقه شیشلی حضور پیدا کرد و به عضویت باشگاه نمایش درام در آمد.

این چهره پس از اتمام دوران راهنمایی داخل باشگاه نمایش درام در شیشلی تراکی لیسیسی شد. نسرین جواد متولد در طول تحصیل در باشگاه نمایش درام در پنج فیلم کوتاه به ایفای بازي کردن نقش پرداخت. او همچنین دانش آموخته دانشگاه مرمره واقع در استانبول در بخش سینما و تلویزیون می باشد.

مادر نسرین جواد متولد، فریده جواد متولد نام دارد. او یک جراح و پزشک دانشمند می باشد.

در سال 1993 میلادی نسرین جواد متولد به همراه مادر خود از باکو به استانبول مهاجرت کردند. این چهره نوه ی یک دانشمند برجسته آذربایجانی به نام میر محمد جواد متولد می باشد.

در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا، بالغ بر دوازده فیلم جذاب و دیدنی مورد سنجش قرار گرفتند. در این فستیوال فیلم ترکی THE KUZU یا بره به کارگردانی کوتلوغ آتامان و محصول سال 2014 میلادی به عنوان بهترین فیلم جشنواره برگزیده شد.

نسرین جواد متولد در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی پاداش بهترین هنرمند زن را کسب کرد و به عنوان بهترین هنرمند فیلم بره معرفی شد.

عنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم مختص اروپا و آسیا به فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی اختصاص دارد. این جشنواره به صورت سالیانه در آنتالیا ترکیه شکل می گیرد.

ابتدا پرکاری نسرین جواد متولد

نامزد نسرین جواد زاده, فیلم های نسرین جواد زاده, عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده

نسرین جواد متولد در فستیوال جهانی فیلم پرتقال طلایی پاداش بهترین هنرمند زن را کسب کرد

عنوان اولین پرکاری هنری نسرین جواد متولد در حوزه بازیگری به فیلم “راه رفتن روی آب” در سال 2003 اختصاص دارد. او در این فیلم بازي کردن نقش همسر ابراهیم را بر عهده داشته می باشد.

نسرین جواد متولد پس از کسب تجربه ایفای بازي کردن نقش در فیلم راه رفتن روی آب برای هنر نمایی در فیلم “هشت روز دلبر” دعوت شد.

فیلم هشت روز دلبر محصول سال 2008 میلادی می باشد. خانوم جواد متولد در راستای تولید این فیلم بازي کردن نقش کارکتر اصلی را با عنوان دلبر برعهده داشته می باشد. او به سبب ایفای بازي کردن نقش در فیلم هشت روز دلبر پیروز به دریافت پاداش با عنوان بهترین هنرمند بازي کردن نقش زن شده می باشد.

نسرین جواد متولد در سال 2006 با هنر نمایی در سریال “بی خانمان” داخل قاب صدا و سیما شد. او در راستای ایفای بازي کردن نقش در فیلم تلویزیونی بی خانمان بازي کردن نقش “سونا” را بر عهده داشته می باشد.

یکی از بازي کردن نقش های برجسته نسرین جواد متولد به سریال “سیب ممنوعه” باز می گردد. سیب ممنوعه سریال ای درام، کمدین و عاشقانه می باشد که در سال 2017 الی 2018 میلادی تولید شده می باشد.

نسرین جواد متولد در فیلم تلویزیونی سیب ممنوعه بازي کردن نقش شاهیکا اکینجی را بر عهده دارد. او در راستا بازی در این فیلم با هنرمندان متعددی نظیر ادا اجه، ملیسا دوغو، طلعت بولوت، نیلپری شاهین کایا و سودا ارگینجی به همکاری پرداخته می باشد.

نسرین جواد متولد به سبب هنر نمایی های برجسته در سال 2011 میلادی پیروز به دریافت پاداش بهترین هنرمند بازي کردن نقش مکمل زن برای بازی در فیلم ” به روز های بهتر” از جشنواره بین المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا شده می باشد. او همچنین در سال 2014 به سبب ایفای بازي کردن نقش در فیلم ” بره ” پاداش بهترین هنرمند زن را دریافت کرده می باشد.

وضعیت تأهل و ازدواج نسرین جواد متولد

 عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده

نسرین جواد متولد و همسرش گوکان آلکان

نسرین جواد متولد در ماه های پایانی سال 2020 به صورت قانونی اخبار نامزدی با یک هنرمند اهل ترکیه به نام گوکان آلکان منتشر کرد. گوکان آلکان متولد ی 8 دسامبر 1987 در استانبول می باشد. او به عنوان یک هنرپیشه در فیلم های مختلفی به ایفای بازي کردن نقش پرداخته می باشد.

از سری بازي کردن نقش های برجسته گوکان آلکان می توان به حریم سلطان، دوستم داره، دوستم نداره، فیجی و ضربان قلب اشاره کرد. نسرین جواد متولد و گوکان آلکان زمینه حضور در یک فیلم مشترک به نام سیب ممنوعه را دارند.

علاقه مندی های نسرین جواد متولد

نسرین جواد زاده و همسرش, عکس نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده در سریال حریم سلطان

نسرین جواد متولد در سریال حریم سلطان ایفای بازي کردن نقش کرده می باشد

نسرین جوادزاده به شاخه های مختلف هنری و ورزشی اعم از طرح‌ریزی لباس، فیتنس، شنا، اسب سواری، تنیس و بوکس علاقه مند می باشد. او در طی مصاحبه ای عنوان کرده می باشد که برای خوش شکل بودن بدن اهمیت ویژه ای قائل می باشد.

نسرین جواد متولد به چهار زبان زنده دنیا اعم از فرانسه، روسی، انگلیسی و ترکی مسلط کامل دارد. این چهره اوقات آسودگی را به رقص، بازی با حیوانات خانگی و گوش سپردن به موسیقی اختصاص می دهد.

نسرین جواد متولد دارای دو گربه خانگی می باشد و از نوشیدن چای به همراه شیرینی و مربای خانگی لذت می برد. او از رژیم غذایی گیاه خواری پیروی می کند.

نسرین جواد متولد بر روی بازوی دست چپ یک خالکوبی به نماد تیر یا پیکان دارد. او بر این باور می باشد که با نگاه کردن به خالکوبی رویاهای شیرین در ذهنش بازي کردن نقش می بندند.

نسرین جواد متولد به عنوان یک هنرمند افتخاری ترکیه در شبکه های مختلف اجتماعی به ویژه اینستاگرام پرکاری گسترده ای دارد. او از این راه با طرفداران خود در ارتباط می باشد و تصاویری از زندگی خصوصی را به اشتراک می گذارد.

گفت و گو با نسرین جوادزاده

بیوگرافی نسرین جوادزاده و همسرش, نامزد نسرین جواد زاده, فیلم های نسرین جواد زاده

عکس ها جدید نسرین جواد متولد

درباره زندگی خصوصی، تجاری و رابطه عاشقانه نسرین جواد متولد گفت و گو هایی صورت گرفته می باشد.

در ادامه بخشی از مصاحبه های نسرین جواد متولد را توضیح می کنیم:

” زمانی که سخن عشق به میان می آید، در ذهن من دلاوری بازي کردن نقش می بندد. بنظر من دلاوری یک طرفه مفید واقع نیست و ضرورت دارد برای عشق هر دو جهت همگام باشند.

لاغری و زیبا اندامی من ژنتیکی می باشد که از جانب مادرم به من ارثیه رسیده می باشد. عده ای از مخاطبان همواره نگران لاغری و ابرو های کلفت من هستند. من یک اخبار برای افراد منتقد دارم و آن این می باشد که قرار نیست وزنم را بیشتر کنم. من با همین اندام خودم را می پسندم.

یکی از اموری که به تندی در زندگی نسبت به آن آلرژی نشان می دهم، دروغ می باشد. برای من فرقی نمی کند در چه زمینه ای دروغ بشنوم، هر نوع دروغی باشد، نمی توانم ببخشم.

من با نظریه ی «زوج های هنرمند رابطه کوتاه مدتی دارند» مخالف هستم. این نظریه تنها درباره پیدا کردن زوج مناسب صدق می کند. من در فضا بازیگری همکاران متعددی را دارم که در طی سال های متمادی با هم زندگی می کنند و خیلی خوشبخت هستند.”

آلبوم تصاویر نسرین جواد متولد

 بیوگرافی نسرین جواد زاده, عکس های نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده

عکس ها اینستاگرام نسرین جواد متولد

نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده, عکس های نسرین جواد زاده

عکس ها های جدید نسرین جواد متولد

عکس اینستاگرام نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده, بیوگرافی نسرین جواد زاده

نسرین جواد متولد و گربه خانگی اش

عکس های نسرین جواد زاده, نسرین جواد زاده و همسرش, عکس نسرین جواد زاده

عکس ها جدید نسرین جواد متولد

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …