بیوگرافی کرم بورسین مدل و بازیگر ترکیه ای

تصاویر کرم بورسین, کرم بورسین و همسرش, عکس کرم بورسین و خواهرش

زندگی‌نامه کرم بورسین ، خواندنی هایی از زندگی هنرمند ترک

کرم بورسین زاده 4 ژوئن 1987 در استانبول ترکیه میباشد. او دانش آموخته گرایش ارتباطات بازاریابی کالج امرسون می باشد. کرم بورسین در فیلم های ترکی و آمریکایی به ایفای نقش داشتن پرداخته میباشد. این چهره به سبب هنر نمایی در سریال انتظار خورشید، مردگان، زوج طلایی، شرافت، تو درم را بزن و این شهر پشت سرت خواهد آمد به معروفیت گسترده ای دست یافته میباشد.

خلاصه ای از زندگی‌نامه کرم بورسین

نام اصلی: کرم بورسین

زمان تولد: 4 ژوئن 1987

مکان تولد: استانبول واقع در ترکیه

مکان زندگی: ترکیه

قد: 1.79

پیشه یا پیشه: تهیه کننده، هنرمند و مدلینگ

زندگی‌نامه کامل کرم بورسین

عکس کرم بورسین و خواهرش, همسر کرم بورسین, فیلم های کرم بورسين

تصویر های اینستاگرام کرم بورسین

کرم بورسین متولد ی 4 ژوئن 1987 در بزرگ ترین شهر ترکیه به نام استانبول می باشد. او در حوزه های هنری اعم از مدلینگی، بازیگری و تهیه کنندگی پرکاری دارد.

کرم بورسین به سبب شغل پدرش و به همراه خانواده اش، به اسکاتلند و در سال 1992 به آمریکا نقل مکان کرد. سپس در شهر تگزاس اقامت گزید.

این چهره در دوران دبیرستان، با گروه همسالانش به تشکیل یک گروه راک پرداختند و پیروز به برگزاری کنسرت های مختلف در تگزاس شدند.

کرم بورسین، پس از آسوده التحصیلی از مدرسه تگزاس، در راستای تحصیل در گرایش ارتباطات بازاریابی به بوستون نقل مکان کرد و در دانشگاه امرسون به تحصیل پرداخت. او  در طول تحصیل در بوستون ماساچوست،  به خاطر علاقه انبوه به بازیگری، در کلاس های مختلف آن شرکت کرد.

پس از دانش آموخته شدن از کالج امرسون، کرم بورسین به لس انجلس مهاجرت کرد. او برای درس دادن پیشه بازیگری به مدت دو سال در کلاس های اریک مورسین و کارولین پیکمن حضور یافت.

پدر کرم بورسین، یک مرد با نفوذ و ثروتمندی میباشد که به خاطر شغل مدیریت ارشد در شرکت بین المللی نفت و پیشه مهندسی در کشور های مختلفی اعم از ایالات متحده، اسکاتلند، ترکیه، مالزی، امارات و اندونزی مهاجرت کرده میباشد.

تجربه زندگی در کشور های مختلف و آشنا شدن با فرهنگ ملل های گوناگون کمک شایانی به کرم بورسین در کسب توانایی و درک گسترده در زمینه بازیگری کرده میباشد. این چهره یک خواهر به نام “ملیس” دارد.

کرم بورسین با قد 1.79 و وزنی معادل 72 کیلوگرم یک هنرمند خوش اندام و خوش استایل میباشد. او در زمینه تبلیغات برندهای ترکی و آمریکایی حضور یافته میباشد. این چهره در حوزه مدلینگی تجربه همکاری با برند آمریکایی لباس ورزشی آندر آمور، برند لباس ماوی و اچ اند ام را دارد.

ثروت خالص کرم بورسین بالغ بر 2 میلیون دلار ارزیابی شده میباشد. این ثروت از راه نمایشگاه خودرو، تبلیغات و هنر نمایی در فیلم های گوناگون حاصل شده میباشد.

ابتدا پرکاری کرم بورسین

تصاویر کرم بورسین, کرم بورسین و همسرش, عکس کرم بورسین و خواهرش

کرم بورسین در راستای ساخت فیلم های آمریکایی در نقش داشتن هنرمند آشکار شده میباشد

اولین تجربه بازیگری کرم بورسین به سال 2006 میلادی در فیلم “Thursday” اختصاص دارد. حدود یک سال پس از ورود کرم بورسین به دنیای بازیگری، از او به سبب هنر نمایی در فیلم “Strawberry Melancholy” دعوت شد.

کرم بورسین در راستای ساخت فیلم های آمریکایی مختلفی در نقش داشتن هنرمند آشکار شده میباشد. یکی از فیلم های تلویزیونی آمریکایی، “Sharktopus” می باشد. این فیلم محصول سال 2010 به کارگردانی راجر کورمن میباشد.

کرم بورسین در سال 2013 به ترکیه بازگشته میباشد. او در طول یک مراسم عروسی، با مدیر یک آموزشگاه بازیگری دوستی پیدا کرد. حدود چند هفته پس از دوستی کرم با مدیر آموزشگاه، کرم برای ایفای نقش داشتن در سریال “انتظار خورشید” دعوت شد. او همچنین در 9 سپتامبر 2013  در تبلیغاتی برای پیام رسان اجتماعی لاین، حضور یافته میباشد.

سپس در سال 2018 به سبب ایفای نقش داشتن در سریال تلویزیونی مردگان به معروفیت بسیاری دست یافت. سریال مردگان با ژانری اکشن، تخیلی و فانتزی داستان از انتقام یک خون آشام دارد. نقش داشتن های کلیدی این سریال به وسیله کرم بورسین و الچین سانگو به نمایش در آمده میباشد.

کرم بورسین در طول بازی در سریال مردگان با هنرمندان برجسته ای اعم از یوسکل تپلی، بیرکان سوکولو، نیلپری شاهینکایا، تورکا توران و سلما ارگچ به همکاری پرداخته میباشد.

یکی از نقش داشتن های برجسته کرم بورسین به سال 2020 و سریال “تو درم را بزن” اختصاص دارد. او در سریال تلویزیونی تو درم را بزن، در نقش داشتن ” سرکات بولات” به همکاری هانده ارچل هنر نمایی کرده میباشد.

فیلم نامه سریال تو درم را بزن به وسیله عایشه آنر کوتلو جمله شده میباشد و تحت کارگردانی اندر مهلار، یوسف پیرهسان و آلتان دونمز به تولید رسیده میباشد. این فیلم برای اولین بار در 8 ژوئن 2020 در FOX نمایش داده شد و با بازخورد مثبت در منزلت بالایی قرار گرفت. کرم بورسین پیروز به دریافت پاداش بهترین هنرمند بین المللی سئول در سال 2017 شده میباشد.

وضعیت تأهل و ازدواج کرم بورسین

بيوگرافي کرم بورسين, عکس های کرم بورسين, عکس کرم بورسين

کرم بورسین با هانده ارچل داخل رابطه ی عاطفی شده میباشد

کرم بورسین در سال 2015 میلادی با یک هنرمند مشهور و مدل خوش چهره ترکی، به نام سرنای ساریکایا داخل رابطه عاشقانه شده میباشد. رابطه کرم بورسین و سرنای ساریکایا به سبب کشمکش های ناشی از عدم فهم در آوریل سال 2019 پایان یافت.

حدود یک سال پس از اتمام رابطه کرم بورسین، او در راستای بازی در سریال “تو درم را بزن” با هنرمند نقش داشتن مقابل به نام “هانده ارچل” رابطه عاطفی را ابتدا کرد.

هانده ارچل یک هنرمند و مدلینگ ترکی میباشد. او در فیلم تو درم را بزن، به عنوان نقش داشتن اصلی در قالب یک دختر به نام ادا ییلدیز با کرم بروسین به همکاری پرداخته میباشد. در واقع این فیلم تنها سریال مشترک میان هانده ارچل و کرم بورسین تلقی می شود.

علاقه مندی های کرم بورسین

کرم بورسین به ورزش بدنسازی به تندی علاقه مند میباشد. او در راستای تولید فیلم های مختلف و ایفای نقش داشتن از زبان های ترکی و انگلیسی استفاده می کند.

کرم بورسین، از راه حساب پرکار اینستاگرام با دنبال کننده ها و طرفدارانش در ارتباط میباشد. او در اکثر موارد تصاویر خانوادگی، دوستانه، اخبار فیلم ها، سریال ها و جدید ترتین فتوشوت های تبلیغاتی را به اشتراک می گذارد.

کرم بورسین در سال 2020 میلادی تصمیم گرفت در خلوت خویش به راز و نیاز بپردازد و از مصرف مشروبات الکلی پرهیز نماید.

گفت و گو با کرم بورسین

همسر کرم بورسین, فیلم های کرم بورسين, کرم بورسین

کرم بورسین به خرید کردن علاقه ی زیادی دارد

به سبب هنرنمایی های بی نظیر و معروفیت گسترده ی کرم بورسین ، گفت و گو های متعددی با او صورت گرفته میباشد.

در ادامه بخشی از گفت و گو های کرم بورسین را عنوان می کنیم:

” من اندیشه می کنم عشق یک الهام بخش میباشد که شخص را به انجام امور مختلف سوق می دهد. اموری که در حالت رایج هیچ گاه انجام ان از مخیله ذهن شخص گذشتن نمی کند. زمانی که یک انسان دلباخته می شود، سعی می کند برای بزرگ شدن عشق، بهترین باشد.

من از قضاوت کردن مردم امتناع می کنم. در واقع می توانم به عنوان یک یکرنگ خودم را در جایگاه دیگران تجسم کنم.

من دلباخته رفتن به خرید با مادرم هستم. او با ذائقه من دوستی کامل دارد و از علایق من آگاه میباشد. ”

آلبوم تصاویر کرم بورسین

بيوگرافي کرم بورسين, عکس های کرم بورسين, عکس کرم بورسين

کرم بورسین به سبب ایفای نقش داشتن در سریال در انتظار خورشید به معروفیت رسیده میباشد

همسر کرم بورسین, فیلم های کرم بورسين, کرم بورسین

کرم بورسین در کنار هانده آرچل

کرم بورسین, بيوگرافي کرم بورسين, عکس های کرم بورسين

تصویر کرم بورسین

بيوگرافي کرم بورسين, عکس های کرم بورسين, عکس کرم بورسين

پرکاری کرم بورسین در زمینه های مدلینگی و بازیگری

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …