بیوگرافی مهران ضیغمی

زندگی نامه مهران ضیغمی, عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر

زندگی‌نامه مهران ضیغمی از بازیگری تا مدلینگ با تصویرها

مهران ضیغمی زاده 27 مرداد 1370 می باشد. او دانش آموخته گرایش کارگردانی تئاتر می باشد. مهران ضیغمی در صحنه های مختلف هنری اعم از بازیگری و مدلینگی زمینه تلاش دارد. از سری نقش داشتن های برجسته ای که مهران ضیغمی در قاب صدا و سیما ایفا کرده می باشد، می توان به آخرین بازی، ناخونک، پلاک 13، زیر آسمان شهر و قطار همیشگی اشاره کرد.

خلاصه از زندگی‌نامه مهران ضیغمی

نام اصلی: مهران ضیغمی

زمان تولد: 27 مرداد 1370

موقعیت تولد: تهران

موقعیت زندگی: تهران

وضعیت تأهل: مجرد

پیشه یا پیشه: هنرمند سینما و تلویزیون

زندگی‌نامه کامل مهران ضیغمی

مهران ضیغمی و همسرش, پیج اینستاگرام مهران ضیغمی, مهران ضیغمی

تصویرها های جدید مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد ی 27 مرداد 1370 می باشد. این چهره در صحنه تئاتر، سینما و تئاتر به عنوان هنرمند مشغول تلاش می باشد. علاوه بر این، تجربه تلاش در زمینه مد، لباس و عکاسی دارد.

مهران ضیغمی در سال نخست شرکت در کنکور سراسری با کسب مقام سه رقمی پیروز به قبولی در گرایش میکروبیولوژی شد. اما به سبب عدم علاقه در این صحنه به صورت مجدد خواستار شرکت در کنکور سراسری هنر شد. او چهار سال در گرایش کارگردانی تئاتر به تحصیل ادامه داد و لیسانس کارگردانی تئاتر دارد.

پدر مهران ضیغمی در زمینه مدلینگ به عنوان طرح لباس مشغول تلاش می باشد. مهران از راه پدرش با هنر مدلینگی آشنا شده می باشد. او دارای یک برادر به نام عرفان می باشد.

ابتدا تلاش مهران ضیغمی

عکس های مهران ضیغمی, تصاویر مهران ضیغمی, بیوگرافی مهران ضیغمی

تصویرها های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در سال 1376 با ایفای نقش داشتن در فیلم “پشت دیوار شب” داخل قاب صدا و سیما ایران شد. فیلم سینمایی پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی به تولید رسیده می باشد.

این چهره در طی یک مصاحبه عنوان کرد: ” من در 6 سالگی تلاش هنری ام را در صحنه سینما ابتدا کردم. در آن دوران یکی از دوست های پدرم به نام دکتر خسروی من را به آقای تاییدی معرفی کردند.”

دومین تجربه بازیگری مهران ضیغمی به ایفای نقش داشتن در سریال “دنیای شیرین” باز می گردد. فیلم تلویزیونی دنیای شیرین در سال 1376 به کارگردانی بهروز بقایی تولید شده می باشد. این چهره پس از هنر نمایی در فیلم دنیای شیرین برای بازی در سریال ” تولدی دیگر” دعوت شد.

مهران ضیغمی در سال 1393 پس از هنر نمایی در سریال تلویزیونی ” آخرین بازی” برای مدتی از دنیای بازیگری دوری گرفت. او در بازه زمانی هشت سال که در فیلم های تلویزونی شرکت نمی کرد، در صحنه تئاتر مشغول تلاش بود.

زین پس مهران ضیغمی با حضور در فیلم ناخونک در سال 1398 به کارگردانی یزدان فتوحی به قاب صدا و سیما برگشت. او در سال 1400، در سریال تلویزونی پلاک 13 به ایفای نقش داشتن پرداخته می باشد.

سریال تلویزیونی پلاک 13 با ژانری کمدین به وسیله ی یکی از کارگردانان و تدوین گران سرشناس ایرانی به نام آرش معیریان به تولید رسیده می باشد. مهران ضیغمی به سبب هنر نمایی در این فیلم پیروز به همکاری با هنرمندان برجسته ای اعم از علی صادقی، حسین رفیعی، امیر حسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اشکان اشتیاق، اردلان شجاع کاوه، محمود جعفری و نگار عابدی شده می باشد.

وضعیت تأهل و ازدواج مهران ضیغمی

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی هنرمند

متأسفانه اطلاعات دقیقی از وضعیت تأهل و ازدواج مهران ضیغمی در معرض نمی باشد. با این حال شواهد در معرض حاکی از آن دارند که مهران ضیغمی ازدواج نکرده می باشد.

علاقه مندی های مهران ضیغمی

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی تلاش های مدلینگی به تندی علاقه مند می باشد

مهران ضیغمی در سن خردسالی به خوانندگی و خواندن شعر های حافظ علاقه مند بوده می باشد. این چهره به تلاش های مدلینگی به تندی علاقه مند می باشد و توانسته می باشد در این صحنه به پیروزی والایی برسد. یکی از ویژگی های برجسته ی مهران ضیغمی که در پیشه ی مدلینگی از آن بهره می برد، استفاده از ژست های خاص متناسب با صورت و بدن می باشد.

در واقع اصلی ترین عامل انتخاب مهران ضیغمی توسط شرکت و برند های مختلف، شایستگی ژست گرفتن او بر اساس مدلی می باشد که شرکت ها سفارش می دهند.

مهران ضیغمی به مثابه ی هنرمندان برجسته در اقصی نقاط جهان به وسیله ی پیج خصوصی اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط می باشد. او در پیج اینستاگرام پست هایی از خوانندگی و تصاویر خصوصی را با طرفداران به اشتراک می گذارد.

گفت و گو با مهران ضیغمی

 مهران ضیغمی, عکس های مهران ضیغمی, تصاویر مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در فیلم پلاک 13 ایفای نقش داشتن کرده می باشد

به سبب پیروزی های درخشان مهران ضیغمی در صحنه بازیگری و مدلینگی گفت و گو هایی با این هنرمند خوش ذوق صورت گرفته می باشد.

در ادامه بخشی از گفت و گو با مهران ضیغمی را توضیح می کنیم:

” به نظر من اگر کسی بخواهد از راه مدلینگی امرار معاش کند، پول خوبی عایدش خواهد شد. بی شک پیروزی در صحنه مدلینگی مستلزم استعداد می باشد. ضرورت دارد شخص در کنار برخورداری از استعداد از یک سری اصول ویژه پیروی کند.

در سال های اخیر گمان عامه مردم بر این می باشد که برای ورود به دنیای مدل، داشتن اندام عضلانی اهمیت دارد.

در همین راستا برای دسترسی سریع به اندام عضلانی اقداماتی را در پیش می گیرند که با سلامت بدن در اختلاف می باشد. در واقع، مصرف دارو برای حجیم شدن عضلات بدن، روش غیر معقولانه ای می باشد که به کارکرد بدن تداخل داخل می کند.

مدل ها بر اساس نوع کالای تبلیغاتی انتخاب می شوند و متناسب‌بودن اندام چندان اهمیتی ندارد. بنظر من برای انتخاب شدن به عنوان مدل برخورداری از معیار های اولیه قد و وزن کفایت می کند.

علاوه بر این، پیروزی در مدلینگی، نیازمند شناسایی اندام و ژست هایی می باشد که با بدن هر شخص متناسب‌بودن یا سازش دارد. اگر شما ژست هایی را انتخاب کنید که به بدن و صورتتان می آید، انرژی مثبت را به مخاطب انتقال می دهید.

من در طی سالیان متمادی همواره برای داشتن یک اندام متناسب از یک رژیم غذایی مخصوص پیروی کرده ام. انگیزه ی من برای داشتن متناسب‌بودن اندام به بازیگری و مدلینگی باز می گردد. ”

فیلم شناسی مهران ضیغمی

سریال های تلویزیونی

 پلاک 13 (1400) ناخونک (1398)
آخرین بازی (1393) یادآوری (1392)
 بچه های هور (1384) فصل زرد (1384)
مردان کوچک (1383) رانت خوار کوچک (1382)
جوانی (1380) زیر آسمان شهر (1380)
تولدی دیگر (1377)  قطار همیشگی (1378 الی 1379)
دنیای شیرین (1376)

فیلم های سینمایی مهران ضیغمی

پسران آجری (1385) تارزن و تارزان (1380)
پشت دیوار شب (1376)

تصاویر مهران ضیغمی

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

تصویرها های اینستاگرام مهران ضیغمی

پیج اینستاگرام مهران ضیغمی, مهران ضیغمی, عکس های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در فیلم ناخونک بازی کرده می باشد

عکس مهران ضیغمی, مهران ضیغمی بازیگر, فیلم های مهران ضیغمی

مهران ضیغمی هنرمند و مدلینگ

فیلم های مهران ضیغمی, مهران ضیغمی و همسرش, پیج اینستاگرام مهران ضیغمی

مهران ضیغمی در کنار پدرش

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …