چگونه فایل PDF را در Adobe Reader امضا کنیم؟

امضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی افامضای الکترونیکی اسناد با Adobe Reader, اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف امضای یک سند PDF به عنوان امضای الکترونیکی شناخته می شود. یاد بگیرید که چگونه فایل های PDF را با استفاده از Adobe Reader امضا کنید. امضاها یکی از عناصر کلیدی تایید هویت هستند. در طول ظهور مشاغل آنلاین، نیاز به امضای اسناد PDF بوجود آمد. در این مقاله ساده ترین و مفیدترین روش امضای اسناد PDF را توضیح خواهیم داد. استفاده از امضای سند PDF با ظهور کسب و کارهای آنلاین، نیاز به امضای دیجیتال برجسته می شود. در واقع هنگام تغییر رویه باید امضای سند PDF به صورت غیر معتبر تکمیل شود. در برخی موارد، فراموش می کنیم که سند را قبل از بارگذاری سند PDF امضا کنیم. در گذشته، برای امضای PDF، کاربران باید آن را پرینت می کردند و پس از امضا، سند را در قالب PDF بازنویسی می کردند. ضمناً برخی از شرکت ها قرارداد را به صورت پی دی اف برای پیمانکار ارسال می کنند. گیرنده قرارداد باید قسمت های خاصی از قرارداد را تکمیل کند و در نهایت هویت خود را با افزودن امضا تایید کند.امضای سند PDF را امضای الکترونیکی می گویند.برای انعقاد قرارداد بین مستاجر و مستاجر، اجرای پروژه، توافقنامه محرمانه بودن کارکنان جدید، امضای رضایت نامه کارفرمایان درگیر در تجارت مرتبط، از امضای الکترونیکی استفاده می شود. .اطلاعات شخصی. امضای الکترونیکی مشابه امضای دست نویس است. اصولاً این نوع امضا تصویری از امضای شخص است که بر روی یک فایل PDF قرار می گیرد. امنیت و مراقبت بالایی در امضای الکترونیکی وجود دارد و هویت امضاکننده تایید می شود. نحوه امضای اسناد PDF اساساً نرم افزار دیگری است که برای امضای اسناد PDF طراحی شده است. ساده ترین راه برای ویرایش PDF استفاده از Adobe Acrobat Reader است. این برنامه محصول شرکت Adobe می باشد و به صورت ویژه برای ویرایش و مشاهده فایل های PDF طراحی شده است. در مرحله اول، برای افزودن امضای الکترونیکی به PDF، ابتدا Adobe Acrobat Reader را دانلود کنید. سپس وارد برنامه شده و فایل مورد نظر خود را وارد برنامه کنید. باید روی فایل دوبار کلیک کنید. مرحله دوم در مرحله دوم باید به پلتفرم Adobe دسترسی پیدا کنیم. برای این کار به تب “view” رفته و گزینه “Tools” را انتخاب کنید. در طی این فرآیند چندین گزینه ظاهر می شود که می توانید روی آیکون کیبورد کلیک کنید.مرحله سوم در سمت راست پنل، در قسمت Signature Icon Toolbox با عنوان «پر کردن و امضا کردن» است.برای افزودن امضا به سند PDF روی نماد امضا کلیک کنید. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf برای امضای سند PDF در مرحله چهارم به Fill and Sign بروید، در این مرحله پنلی با دو گزینه Fill و Sign و Request signature وجود دارد. برای امضا و افزودن عنوان سفارشی به PDF، روی “پر کردن و امضا” کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی گزینه «افزودن امضا» برگه امضا را باز کنید. درج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDFدرج امضا بر روی فایل PDF, آموزش امضا کردن فایل‌های PDF, شیوه ی امضا کردن اسناد در PDF، امضای الکترونیکی همان امضای دست نویس یک فرد مجاز است. با نمایش برگه امضا، پنجره جدیدی باز می شود که سه گزینه Draw، Type و Image را نشان می دهد. اگر با استفاده از نرم افزار تصویر امضا کرده اید، لطفاً تصویر اسکن شده را به عنوان تصویر jpg یا png ذخیره کنید. سپس بر روی گزینه Image کلیک کنید تا یک امضا در سند PDF وارد شود.توجه داشته باشید که گزینه Image به کاربر اجازه می دهد به جای گزینه Type یک فایل تصویری را برای امضای پیش بینی شده انتخاب کند که به کاربر اجازه می دهد نام شخصی را در خط شکسته وارد کند. فرم. slow با این ویژگی می توانید روش امضا را به دلخواه تغییر دهید.و در نهایت روی دکمه Draw کلیک کنید تا امضا شوددر طی این فرآیند، دستگاه تاچ پد به شما این امکان را می دهد که با خودکار یا خودکار و ماوس امضا را بسازید. پس از انجام امضا، مطمئن شوید که روش امضا با امضای اصلی مطابقت دارد و برای ذخیره تغییرات روی “اعمال” کلیک کنید. لازم به ذکر است که پس از افزودن امضا به PDF، برنامه Adobe به صورت پیش فرض امضای کاربر را ذخیره می کند. با این قابلیت کاربران می توانند از امضای پیش فرض روی تمامی فایل ها برای افزودن امضا استفاده کنند. اضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی افاضافه کردن امضا به اسناد پی دی اف, برنامه امضا روی پی دی اف, آموزش نوشتن روی پی دی اف از گزینه DRAW برای امضای سند PDF استفاده کنید مرحله 6: پس از کشیدن و ذخیره امضا، فایل PDF ظاهر می شود. برای اضافه کردن امضا، ماوس را در محل مورد نظر قرار داده و کلیک کنید. سپس اندازه امضا را به دلخواه خود تغییر دهید. در نهایت پس از افزودن امضای مربوطه، ذخیره سند PDF آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf یکی از محبوب ترین ویژگی های Adobe Reader است، نوشتن امضای PDF مبنای افزودن امضای اختصاص داده شده به سند PDF است. نرم افزار Adobe Reader انواع مختلفی دارد. یکی از ویژگی های محبوب نوشتن امضای PDF است.مرحله 1، برای افزودن یک امضا به یک سند PDF، از منوی کشویی در بالای پنجره Place Signature، «Add my signature» را انتخاب کنید.سپس عنوان امضای خود را در کادر «نام خود را وارد کنید» وارد کنید. بررسی امضای شما در بخش “بازبینی امضای شما” نشان داده شده است. گزینه “Change Signature Style” در مرحله دوم چهار روش مختلف برای تغییر سبک امضا دارد. شما می توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید. بنابراین، روی گزینه “OK” کلیک کنید تا یک امضای تایپ شده به سند PDF اضافه شود. آموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdfآموزش نوشتن روی پی دی اف, نحوه امضا کردن اسناد در PDF, نحوه امضا در pdf پس از امضای سند PDF، آن را با گزینه FILE ذخیره کنید. مرحله سوم، پس از ذخیره استایل امضا، نوبت به قرار دادن امضا در جای مناسب می رسد. در این مرحله می توانید با کشیدن ماوس و قرار دادن انگشت روی دکمه سمت چپ، موقعیت و اندازه امضا را تغییر دهید. بنابراین، اگر می خواهید سند امضا شده را ذخیره کنید، در سربرگ «فایل» گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که یکپارچگی قسمت امضا به چند روش در برنامه Adobe تهیه شده است که در فرم Signed Proceed to Submit نشان داده شده است منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس زمینه و رنگ چت واتس اپ، آموزش تغییر تصویر پس زمینه پنل …