چگونه از دیدن تبلیغات مشابه پیشگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف گذاری مجدد تبلیغات باعث می شود که تبلیغات مشابهی را در اینترنت مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند جلوگیری کنیم؟ شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد. وقتی روی تبلیغی با موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. و شما فرار نخواهید کرد. این روش به اصطلاح تبلیغاتی دلیل اصلی نمایش مجدد آگهی شماست. در ادامه دلایل نمایش مجدد آگهی را بیان می کنیم. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را می بینید، تبلیغ فروشگاه بازی های ویدیویی را در یک وب سایت بگویید و روی آن کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که بار اول آن را نخرید و از شر آن تبلت خلاص شوید. موضوع این است که پس از آن، تبلیغاتی که در آن بازی می بینید به همان وب سایت یا تبلیغات ختم می شوند. به این نوع تبلیغات در فارسی ریتارگتینگ می گویند. هدف گذاری مجدد تبلیغات چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی روش تبلیغاتی است که مشتریان را باز می گرداند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که شما از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید بدون اینکه آنچه را که شرکت در نظر داشت انجام دهیدبنابراین، هدف تبلیغ کننده فروش بازی به شما است و وقتی به جای خرید از سایت بازدید می کنید، تبلیغ کننده فکر می کند که می توانید یک مشتری واقعی شوید. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی به وب سایتی که بازدید می کنید دسترسی پیدا می کنید، اطلاعات مرورگر شما بر روی سرور وب سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغ محصول مورد نظر را به شما نشان دهد. این باعث می شود احساس کنید تبلیغ شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغات با هم فرق دارند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده اطلاعاتی شبیه به مشتریان بالقوه را برای محصول یا هدف آگهی انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای این گروه از افراد نمایش داده شود. برای مثال، تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند محصولات بازی‌های ویدیویی را به افراد 15 تا 25 ساله بفروشند که تم‌های بازی را دنبال می‌کنند و.نمایش داده می شود، بنابراین وقتی یک تبلیغ را می بینید، لزوما با آنچه قبلا دیده اید مطابقت ندارد. در تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما برای نشان دادن تبلیغات خاص به شما استفاده می کنند. ، چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری بالاتری داشته باشدبسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک و برخی دیگر آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی شما و تاریخچه جستجوها و دستاوردهای شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات با هدف حافظه انجام می شود. بنابراین، به شما یادآوری می کند که قصد خرید یک بازی ویدیویی را داشتید و شما را تشویق می کند که به سایت مقصد برگردید و کاری انجام دهید. مثل خرید کردن از آنجایی که قصد خرید محصول را داشتید یا به آن محصول علاقه داشتید، مشتری بالقوه محسوب می شوید و به یک مشتری واقعی تبدیل می شوید، به همین دلیل است که این نوع تبلیغات اغلب از تبلیغات مشابه موثرتر هستند.در مورد تبلیغات هدفمند هم همینطور است، چون از اطلاعات و سابقه شما استفاده می شود، ممکن است احساس کنید که مزاحم است یا حریم خصوصی شما را نقض می کند، چگونه تبلیغات را بررسی کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌های مرورگر ارائه می‌شوند.با این حال، می توانید از ذخیره کوکی ها برای بسیاری از وب سایت ها جلوگیری کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده‌اید نیز می‌تواند دزدیده شود و از سوی دیگر، بسیاری از وب‌سایت‌ها به شما اجازه استفاده بدون اجازه از کوکی‌ها را نمی‌دهند. شایان ذکر است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 جزء، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و کش یا حافظه پنهان است. این می‌تواند تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما به خاطر داشته باشید که اطلاعاتی مانند نام‌های کاربری و رمزهای عبور ذخیره‌شده نیز حذف خواهند شد. حذف شده. اطلاعات کمتری را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً گفتیم شبکه های اجتماعی نیز این شیوه تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی را می توان بیشتر هدف قرار داد زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می‌خواهید از هدف‌گیری مجدد تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی انصراف دهید، می‌توانید گزینه‌های غیرضروری زیادی بگذارید.3. از سرویس تغییر شکل VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN جعل آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. هنگامی که از VPN استفاده می کنید، تنظیم کوکی ها برای وب سایت ها دشوارتر خواهد بود زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام IP تبلیغات را ارسال کنند. زیرا برنامه‌های افزودنی مرورگر یا نرم‌افزارهای نصب شده روی رایانه شما، سعی می‌کنند تبلیغات را برای شما مسدود کنند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که همه تبلیغات شما را هدف قرار دهند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از یک مرورگر وب خاص استفاده کنید برخی از مرورگرهای وب ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. بنابراین مرورگر hero یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که مرورگر گوگل کروم محصول گوگل است، می تواند تاریخچه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کندهمچنین می توانید از پنجره های خصوصی یا کلمه ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید تا کوکی ها و محیط مرور شما ذخیره نشود. از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل ارائه خدمات تبلیغاتی در قالب Google Ads، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال، می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از یک موتور جستجوی خاص استفاده کنید DuckDuckGo یکی از موتورهای جستجویی است که به محیط جستجوی شما اهمیت نمی دهد. امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید، پیامی را مشاهده خواهید کرد که ذخیره سازی کوکی ها را تأیید می کند. در صورت امکان، بدون توجه به شرایط، تور را ادامه دهید و روی خلاصه و کلمات آخر تأکید نکنید. اگر می خواهید بدون مزاحمت تبلیغاتی یک مرورگر عالی داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از تاکتیک های فوق ذخیره کوکی ها و تاریخچه وبگردی شما برای وب سایت مشکل خواهد بود و از این طریق می توانید جستجوی خود را با امنیت بیشتری ادامه دهید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشدمنبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس زمینه و رنگ چت واتس اپ، آموزش تغییر تصویر پس زمینه پنل …