بیوگرافی نام جو هیوک بازیگر و مدل کره ای

سریال های نام جو هیوک, اینستای نام جو هیوک, زندگی نامه نام جو هیوک

زندگی‌نامه خواندنی وعکس های جذاب نام جو هیوک هنرمند کره ای

نام جو هیوک زاده 22 فوریه 1994 در شهر بوسان واقع در کره جنوبی می باشد. او دانش آموخته دبیرستان Suil با مدرک لیسانس بازیگری و مدلینگی می باشد. نام جو هیوک تجربه هنر نمایی در زمینه بازیگری و مدلینگی دارد. از سری نقش داشتن های برجسته نام جو هیوک در پیشه بازیگری می توان به استارت آپ، عروس خدای آب و پری وزنه بردار کیم بوک جو اشاره کرد.

چکیده از زندگی‌نامه نام جو هیوک

نام اصلی: نام جو هیوک

زمان تولد: 22 فوریه 1994

موقعیت تولد: شهر بوسان در کره جنوبی

قد: 1,88 سانتی متر

پیشه یا پیشه: مدل و هنرمند

 فیلم های نام جو هیوک, نام جو هیوک, بیوگرافی نام جو هیوک

عکس ها های نام جو هیوک

زندگی‌نامه کامل نام جو هیوک

نام جو هیوک متولد ی 22 فوریه 1994 در کلان شهر بوسان واقع در کره جنوبی می باشد. او در زمینه های مختلف هنری اعم از بازیگری و مدلینگی پرکاری دارد. این چهره در دوران نوجوانی در مدرسه راهنمایی Gyeongnam به تحصیل پرداخته می باشد.

نام پس از اتمام تحصیلی از دبیرستان Suil، در شاخه بازیگری و مدلینگی در موسسه Seoul Hoseo به دانش آموخته شده می باشد.

نام جو هیوک اندیشه تبدیل شدن به یک بسکتبالیست پیشه ای را در سر پرورش می داده می باشد. از این رو حدود سه سال در تیم بکستبال بازی کرد اما به سبب تداخل صدمه و نیاز به عمل از رویای دوران نوجوانی دوری گرفت.

نام جو هیوک در شهر سئول، در یک مسابقه به نام Prime Mannequin تحت پشتیبانی کی پلاس برنده شد. سپس با آژانس مدلینگی یک قرار داد انحصاری بست. او تک فرزند می باشد و در خانواده ای با وضع مالی تنگدست در سطح پایین به دنیا آمده می باشد.

نقش داشتن های برجسته نام جو هیوک حاوی چشمان درخشان، استارت آپ، پری وزنه بردار کیم بوک جو، ماجراهای پرستار مدرسه و عروس خدای آب می شود. او در سال 2018 با درجه 37 درصد به عنوان چهره خوش تیپ سال انتخاب شده می باشد.

نام جو هیوک با قد 188 سانتی متری دارای گروه خونی A می باشد. عنوان او به سبب توفیق در پیشه بازیگری و مدلینگی در سال 2020 در فوربس زیر 30 سال قرار گرفت.

فیلم های نام جو هیوک, نام جو هیوک, بیوگرافی نام جو هیوک

استارت آپ یکی از نقش داشتن های برجسته ی نام جو هیوک می باشد

ابتدا پرکاری نام جو هیوک

نام جو هیوک زمینه پرکاری در برنامه های تلویزیونی دارد. او برای اولین بار در سال 2013 الی 2014، در برنامه Nam TV شبکه یوتیوب به عنوان هنرمند آشکار شد.

سپس در سال 2014 از نام جو هیوک در خصوص حضور در موزیک ویدئوهای 200% و Give Love به هنرمندی YG Leisure، Akdong Musician دعوت شد. او همچنین در برنامه تلویزیونی “خارج از مدرسه” در شبکه JTBC شرکت کرد.

نام جو هیوک برای اولین بار در سال 2014 برای اولین بار با حضور در فیلم “پری دریایی بلاتکلیف” به عنوان نقش داشتن مکمل به ایفای نقش داشتن پرداخت.

این چهره به سبب هنر نمایی در فیلم “تو کیستی: مدرسه 2015 ” میان مخاطبان به معروفیت گسترده ای دست یافت. نام جو هیوک در این فیلم در نقش داشتن هان یی آن به ایفای نقش داشتن می پردازد.

از سری برنامه های تلویزیونی که نام جو هیوک در آن ها حضور یافته می باشد می توان به سلبریتی برومانس، آب نبات گوش من، سه وعده غذا در روز: دهکده کوچانگ در سال 2016 اشاره کرد. او همچنین در سال 2019 در برنامه تلویزیونی قهوه دوستان حضور یافته می باشد. این برنامه از شبکه تی او ان پخش شده می باشد.

بیوگرافی نام جو هیوک, عکس های نام جو هیوک, همسر نام جو هیوک

نام جو هیوک زمینه پرکاری در برنامه های تلویزیونی دارد

معروفیت بین المللی نام جو هیوک

برجسته ترین نقش داشتن نام جو هیوک به فیلم درام ورزشی “پری وزنه بردار کیم جوک جو” اختصاص دارد. این فیلم محصول سال 2016 می باشد که نام در راستای تولید آن پیروز به همکاری با سونگ کیونگ شد.

ام جو هیوک حدود یک سال پس از ایفای نقش داشتن در فیلم پری وزنه بردار کیم جوک جو، در سریال عاشقانه “عروس خدای آب” هنر نمایی کرد. نام در این فیلم در نقش داشتن حبک بازی کرده می باشد. این فیلم در شبکه تی او ان پخش شده می باشد.

این چهره در سال 2018، در فیلم تاریخی “نبرد بزرگ” حضور یافت. این فیلم، نشان دهنده اولین زمینه حضور نام جو هیوک در ورق نمایش بزرگ می باشد. او به سبب ایفای نقش داشتن در فیلم نبرد بزرگ مورد تحسین قرار گرفت و پیروز به دریافت پاداش بهترین هنرمند جدید مرد در جوایز پرستیژ اژدهای آبی شد.

نام جو هیوک در سال 2020 میلادی، در راستای بازسازی یک فیلم مشهور ژاپنی به نام “ژوزی: حکاییت ببر و ماهی” با همکاری هان جیمین هنر نمایی کرد.

بیوگرافی نام جو هیوک, عکس های نام جو هیوک, همسر نام جو هیوک

برجسته ترین نقش داشتن نام جو هیوک فیلم پری وزنه بردار کیم جوک جو می باشد

وضعیت تأهل و ازدواج نام جو هیوک

نام جو هیوک در سال  2016 در طول ایفای نقش داشتن در فیلم “پری وزنه بردار کیم جوک جو” با هنرمند لی سونگ کیونگ آشنا شد. لی سونگ کیونگ، متولد ی 10 اوت 1990 می باشد او در زمینه مدلینیگ، بازیگری و خوانندگی پرکاری دارد.

نام جو هیوک و لی سونگ کیونگ در طول پروژه فیلم با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند. اما حدود چند ماه بعد در 18 آگوست 2017 به سبب اعراض های خانواده و مشغله های کاری انبوه از یکدیگر سوا شدند. از سری فیلم هایی که نام جو هیوک و لی سونگ کیونگ جزو نقش داشتن های اصلی آن محسوب می شدند می توان به پری وزنه بردار کیم جوک جو و پنیر در دام اشاره کرد.

زندگی نامه نام جو هیوک, نام جو هیوک و همسرش, فیلم های نام جو هیوک

نام جو هیوک و لی سونگ کیونگ

علاقه مندی های نام جو هیوک

نام جو هیوک، یک هنرمند کره ای بشر دوست می باشد. او در 6 آوریل 2019 حدود 30 میلیون وون را به انجمن Hope Bridge برای کمک رسانی ملی به قربانیان آتش سوزی در استان Gangwon به کره جنوبی اهدا نمود.

نام جو هیوک یکی از سفیران برند پن شاپ به شمار می رود. او در نوامبر 2017 به عنوان مدل جدید برند لباس با برند پن شاپ قرار داد امضا کرده می باشد.

علاوه بر این، در 17 آوریل 2019 نام جو هیوک به عنوان سفیر برند مردان دیور در آسیا انتخاب شده می باشد.

این چهره به عنوان سلبریتی مشهور در کشور کره، از راه پیج اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط می باشد.

نام جو هیوک با ضریب هوشی 137 به رنگ های آبی و مشکی علاقه مند می باشد. میوه ی مورد علاقه او، انگو، هلو، توت فرنگی و سیب می باشد. نام جو همچنین در غذاها مرغ و دوکبوکی را دوست دارد.

از نظر نام جو هیوک، شاد ترین لحظه زندگی اش به زمانی اختصاص دارد که برای اولین بار به عنوان مدل در صحنه حاضر شده می باشد. او از گوش کردن موسیقی و تماشای فیلم لذت می برد.

بهترین دوست های نام جو هیوک، پارک جانگ هی، جو وو جه هیونگ و جی سو می باشند. این چهره در زمینه بازیگری “پارک جی سونگ” و ” یو جه سوک” را سرمشق های خود بر می شمارد.

نام جو هیوک درباره زندگی خود در دوران کودکی در طی یک مصاحبه ای عنوان کرده می باشد: ” زمانی که تنها 9 سال داشتم، به مدت یک سال غذای روزانه ام به یک فنجان نودل محدود می شد.”

او هم اکنون یکی از ثروتمند ترین هنرمندان کره ای به شمار می رود. ثروت خالص نام جو هیوک در سال 2020 میلادی معادل 64 میلیون دلار تخمین زده شده می باشد.

آلبوم تصاویر نام جو هیوک

بیوگرافی نام جو هیوک, عکس های نام جو هیوک, همسر نام جو هیوک

ضریب هوشی نام جو هیوک  137 می باشد

عکس های نام جو هیوک, همسر نام جو هیوک, عکس های نام جو هیوک

نام جو هیوک هنرمند کره ای

فیلم های نام جو هیوک, نام جو هیوک, بیوگرافی نام جو هیوک

عکس ها اینستاگرام نام جو هیوک

فیلم های نام جو هیوک, نام جو هیوک, بیوگرافی نام جو هیوک

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …