بیوگرافی ترسناک ترین مرد روی کره زمین مارتین فورد

مشخصات مارتین فورد, بدنسازی مارتین فورد, مبارزات مارتین فورد

زندگی‌نامه مارتین فورد وحشی ترین مرد بدنساز

مارتین فورد زاده 26 مه 1982 در روستا مینورث واقع در انگلستان میباشد. او به سبب برخورداری از اندام برجسته و جثه زورمند به هالک و کابوس محبوبیت دارد. مارتین فورد در شغل های بازیگری و بدنسازی مشغول تلاش میباشد. برجسته ترین نقش داشتن های بازیگری مارتین فورد حاوی هنر نمایی در فیلم های Undefeated IV، رابین هود آشوب و امتیاز نهایی می شود.

خلاصه از زندگی‌نامه مارتین فورد

نام اصلی: مارتین فورد

زمان تولد: 26 مه 1982

مکان تولد: مینورث، بیرمنگام

مکان زندگی: بریتانیا

قد: 203 سانتی متر

پیشه یا شغل: هنرمند، بدنساز و مبارز بریتانیایی

زندگی‌نامه کامل مارتین فورد

زندگی نامه مارتین فورد, مارتین فورد و همسرش, عکس های مارتین فورد

تصویر مارتین فورد هنرمند

مارتین فورد متولد ی 26 مه 1982 در روستایی به نام مینورث، در حومه شمال شرقی بیرمنگام انگلیس می باشد. او به سبب برخورداری از هیکل زورمند جثه به هالک و کابوس محبوبیت یافته میباشد.

مارتین فورد به عنوان یک بدنساز انگلیسی در میدان بازیگری تلاش دارد. این چهره از سن 11 سالگی داخل میدان های مختلف ورزشی شد و در سن نوجوانی به عنوان بولینگ به تیم کریکت وارویک شایر ملحق شد. پدر مارتین لورین و مادر او استفن نام داشته میباشد.

مارتین فورد در سال 2001 میلادی گرفتار یک صدمه جدی جسمانی شد. او به سبب یک تب شدید غده ای به مدت یک سال از انجام تلاش های ورزشی دوری گرفت و پایان رویاهای بازی به عنوان کریکت شغل ای را از یاد برد.

با از بین رفتن رویاهای ورزشی مارتین فورد به یک افسردگی عمیق گرفتار شد و به سبب عدم تلاش های ورزشی با کاهش وزن سریع مواجه گردید.

مشخصات مارتین فورد, بدنسازی مارتین فورد, مبارزات مارتین فورد

مارتین فورد هنرمند و بدنساز انگلیسی

مارتین فورد برای از بین بردن تأثیرات منفی عدم ورزش بر روی بدن اقدام به انجام ورزش های منظم کرد. به مرور دوران متوجه شد با ورزش می تواند جای خالی رویای نوجوانی را پر کند. لذا به انجام تلاش های ورزشی به قصد کنترل احساسات و بازسازی متناسب‌بودن اندام تداوم بخشید.

زحمت های بی وقفه مارتین فورد با کسب عنوان وزنه برداری و حضور در فیلم های مختلف به ثمر رسید. مارتین پس از ساخت بدن فوق العاده در خصوص تحصیل در گرایش علوم ورزشی در دوران های تعلیماتی خصوصی و تغذیه در دانشگاه حضور پیدا کرد.

جالب میباشد بدانید مارتین فورد یک باشگاه بدنسازی در Minworth به نام Beta Bodz دارد.

ابتدا تلاش مارتین فورد

مبارزات مارتین فورد, دختر مارتین فورد, مارتین فورد

اولین تجربه ی بازیگری ماریتن فورد فیلم بویکا:بی رقیب بود

مارتین فورد در فیلم های متعددی به عنوان هنرمند به ایفای نقش داشتن پرداخته میباشد. او در سال 2016 میلادی اولین تجربه بازیگری را با هنرنمایی در فیلم ” بویکا: بی رقیب” کسب کرد. این چهره در فیلم بویکا: بی رقیب نقش داشتن یک مبارز سرسخت به نام کابوس کوشمار را بر عهده دارد.

یکی از نقش داشتن های برجسته مارتین فورد به فیلم “Undefeated IV” اختصاص دارد. مارتین در این فیلم در نقش داشتن هیولایی کوسمار حضور یافته میباشد که در سرانجام ملزم میباشد با اسکات ادکینز در نقش داشتن بویکا به مبارزه بپردازد.

از سری نقش داشتن های برجسته مارتین فورد می توان به فیلم های Redcon-1، Accident Man و Kingsman: The Golden Circle اشاره کرد.

وضعیت تأهل و ازدواج مارتین فورد

 مبارزات مارتین فورد, دختر مارتین فورد, مارتین فورد

مارتین فورد در کنار همسر و فرزندانش

مارتین فورد در سال 2009 میلادی با ساشا استیسی ازدواج کرد. ثمره عشق مارتین فورد و ساشا استیسی دو فرزند دختر میباشد. اولین فرزند آن ها ایموژن نام دارد که در سال 2012 چشم به جهان گشوده میباشد.

مارتین فورد برای دخترانش یک پدر و مادر ازخودگذشته میباشد که از وقت گذرانی با دو دخترش لذت می برد.

علاقه مندی های مارتین فورد

مشخصات مارتین فورد, بدنسازی مارتین فورد, مبارزات مارتین فورد

تصویر جدید مارتین فورد

مارتین فورد به عنوان یک اینفلونئسر رسانه های اجتماعی از راه حساب خصوصی اینستاگرام با طرفداران خود در ارتباط میباشد.

مارتین فورد در شهر بیرمنگام در می 2018 برای رویداد 10 ساله آتی Bodypower Expo مورد تأیید قرار گرفته میباشد. او به انجام تمرینات مختلف بدنسازی اعم از پرس سینه شیب دار و مگس سینه شیب دار علاقه مند میباشد. مارتین قبل از ایفا تمرین قفسه سینه، به وسیله باندهایی ماهیچه های بدن را گرم می کند.

مارتین فورد در خصوص حفظ وضعیت بدن ملزم میباشد هر یک ساعت به مصرف کربوهیدرات و پروتئین بپردازد. منابع غذایی پروتئینی مارتین فورد حاوی جو دوسر، سیب زمینی، مرغ، ماهی، تخم مرغ، برنج قهوه ای، سبزیجات و آب انبوه می شود. او به سبب عدم مصرف مشروبات الکلی از شرکت در مهمانی ها اجتناب می کند.

مارتین فورد هر هفته به مقدار چهار مرتبه حدود یک ساعت به انجام تلاش های ورزشی می پردازد و هفته ای دو مرتبه تمرین MMA را ایفا می کند.

در سال 2018 از مارتین فورد برای اولین بازی MMA دعوت شد. در این بازی مارتین فورد در مساوی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی قرار داشت. جالب میباشد بدانید مبارزه 2018 هرگز برگزار نشده میباشد.

گفت و گو با مارتین فورد

مارتین فورد, بیوگرافی مارتین فورد, زندگی نامه مارتین فورد

مارتین فورد و دخترش

مارتین فورد به سبب مبدل شدن از نوجوان 11 سنگی به غول 23 سنگی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته میباشد.

در ادامه بخشی از گفت و گو های مارتین فورد را توضیح می کنیم:

” به نظر من یک ورزشکار باید از خون رسانی مناسب به عضلات مطمئن باشد. زمانی که خون مورد نیاز عضلات تأمین گردد بدن به شما اجازه می دهد بدون تداخل صدمه به انجام تمرین های ورزشی بپردازید. ضرورت دارد ورزشکار از زمینه‌سازی ذهن و بدن برای انجام تلاش های ورزشی اعتماد حاصل کند و از عوض‌کردن ورزش ها به صورت مستقیم پرهیز نمایید.

من ترجیح می دهم در ست های اول به صورت آرام تلاش کنم. سپس در ست آخر با نهایت سرعت العمل یک ست دراپ را به ثمر برسانم.

از نظر من کلید هیپروتروفی یا رشد عضلانی ثبات تنش بر روی عضلات و حفظ تمرکز میباشد.

یک ورزشکار ملزم میباشد برای هر تمرین یک هدف و برنامه را در پیش بگیرد و بر درستی ایفا تمرین تمرکز داشته باشد.

من معتقدم جنبش وزنه های بزرگ اهمیت گسترده ای دارد. بر اساس تجارب گذشته می توانم بگویم در بدنسازی وزنه هایی را انتخاب کنید که با شرایط جسمانی شما سازش داشته باشد. ”

مارتین فورد, بیوگرافی مارتین فورد, زندگی نامه مارتین فورد

مارتین فورد به سبب داشتن هیکل زورمند جثه به هالک و کابوس محبوبیت یافته میباشد

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …