adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم افزار Adobe Connect نرم افزار Adobe Connect با توجه به نیاز روزافزون به کلاس های آنلاین مجازی، کنفرانس های اینترنتی، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به استفاده از سیستمی برای مدیریت و استفاده از این خدمات احساس می شود. با سیستم کنفرانس وب Adobe Connect، معنای واقعی کلاس های ارتباط مجازی و چت آنلاین ایجاد می شود. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک “پوسته” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (شبیه به چت، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلاً Adobe Acrobat نامیده می شد و نام آن چندین بار تغییر کرد. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. تا به امروز این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین پلتفرم آموزشی شناخته می شود. برای سهولت در کار و وضوح تصویر از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه از طریق موبایل با سیستم عامل اندروید یا IOS قابل استفاده است 2- دستگاه کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (مک) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- تم با کیفیت خوب (به دلیل امکان 4- اینترنت پرسرعت ADSL (Mobile Data، Wi-Fi، با حداقل پهنای باند 512 kbps) برای دریافت شرکت در کلاس، نرم افزار Adobe Connect را با توجه به نوع سیستم عامل دانلود کنید.برای وارد کردن url به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات، دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. یک هشدار در پنجره باز شده ظاهر می شود. در این مرحله بهتر است گزینه Open in application را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار راه اندازی شود. . باز کردن در صفحه اول آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه Continue را بزنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا به دنیای کلاس دسترسی پیدا کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد یک جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، جلسه را با ورود به اتاق جلسه خود شروع کنید و سپس دیگران را از طریق ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می تواند خودجوش یا از قبل تعیین شده باشد. هنگامی که وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید با شرکت کنندگان رو در رو کار کنید.بنابراین، اطلاعات کنفرانس را وارد کنید، درخواست پیوستن به جلسه را بپذیرید یا رد کنید، پاد را مجددا راه اندازی کنید و یادداشت ها را بپذیرید.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید دسترسی مدیر داشته باشید. 2. اگر می خواهید کلاس خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس خود را باز کنید. 3. پس از قرار دادن وبینار مورد نظر خود در دسته بندی، بر روی New Meeting کلیک کنید تا به قسمت توضیحات کلاس مجازی آنلاین بروید آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial: در قسمت name می توانید نامی را به عنوان وبینار خود مشخص کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL سفارشی را مشخص کنید – در قسمت Summary نیز می توانید شرح وبینار خود را بنویسید. این اطلاعات زمانی در دسترس خواهد بود که کاربران شرکت کننده شما بخواهند به وبینار متصل شوند – در قسمت دسترسی می توانید نوع و روش دسترسی کاربران را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط کاربران ثبت نام شده می توانند به این کلاس دسترسی داشته باشند و مهمانان نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. . گزینه دوم: تمامی کاربرانی که در سیستم Adobe Connect مشخص شده اند می توانند وارد شوند. گزینه سوم: اعضا و مهمانان می توانند در صورت تایید به کلاس بپیوندند. گزینه چهارم: هر کسی با پیوند URL.شما مجاز به ورود هستید، با کلیک بر روی دکمه Finish کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next به مرحله بعدی منتقل می شوید (اشاره به کاربران از لیست ذکر شده قبلی)شروع یک جلسه یا پایان دادن به یک جلسه روشی را تعیین کنید تا موقتاً دسترسی میزبانان و ارائه دهندگان به اتاق جلسه را محدود کنید. اتصال کنفرانس صوتی به حالت تعلیق درآمده است. میزبان می‌تواند جلسه را پایان دهد تا همه، از جمله میزبان، ارائه‌دهنده، و شرکت‌کننده، بتوانند آن را حذف کنند. اتصال کنفرانس صوتی حذف خواهد شد. توقف شرکت‌کنندگان: مدیریت دسترسی و دسترسی > توقف شرکت‌کنندگان را از منوی کشویی کنار نام اتاق جلسه در سرصفحه انتخاب کنید. مرورگر و روی Hold کلیک کنید تا جلسه به پایان برسد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که از جلسه تعلیق شده‌اند، با از سرگیری جلسه به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه خروج از سیستم در سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. اگر تمایل دارید، پیام ارسال شده به شرکت‌کنندگان را مرور کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با نرم افزار adobe connect، کلیک کردن بر روی Save Message جلسه پایان نمی یابد.شما به رابط کاربری هدایت خواهید شدمنبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تغییر تصویر پس زمینه و رنگ چت واتس اپ، آموزش تغییر تصویر پس زمینه پنل …