انواع رنگ های چرخه رنگ چیست و چه کاربردهایی دارد اساس هر تئوری رنگ، چرخه رنگ می باشد و طبقه بندی رنگ ها را تشریح می کند، اولین چرخ با رنگ های قرمز، زرد و آبی در واقع وجود دارد. دایره رنگ های سنتی در هنرهای تجسمی گرفته می شوند. در ادامه با چرخه رنگ و چرخه رنگ آشنا خواهید شد مبانی درک تئوری رنگ نظریه رنگ علم و هنر استفاده از رنگ می باشد. توضیح میدهد که انسانها چگونه رنگ را درک میکنند، چگونه رنگها ترکیب، مطابقت یا اختلاف دارند. تئوری رنگ حاوی پیام های مربوط به رنگ ها نیز می شود. و روش های تولید رنگ ها در تئوری رنگ ها رنگ ها بر روی چرخه رنگ چیده می شوند و به 3 دسته رنگ های اصلی، رنگ های ثانویه و رنگ های سوم تقسیم می شوند. در ادامه بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد. تئوری رنگ به شما کمک می کند تا برند خود را بسازید. و این به شما کمک می کند تا فروش بیشتری داشته باشید. بیایید ببینیم همه آنها چگونه کار می کنند ادراک رنگ ادراک می باشد.چشمان ما چیزی را می بینند (مثلاً آسمان)، و داده هایی که از چشمان ما به مغز ما ارسال می شود به ما می گوید که رنگ خاصی (آبی) می باشد.اجسام نور را در ترکیبی از طول موج های مختلف انعکاسیافته می کنند. مغز ما این ترکیبات طول موج را می گیرد و آنها را به پدیده هایی به نام رنگ تبدیل می کند. مردم در 90 ثانیه یا کمتر تصمیم می گیرند که آیا محصول را دوست دارند یا خیر. 90 درصد این تصمیم تنها بر اساس رنگ می باشد. بنابراین، مهمترین بخش برند شما باید روی رنگ تمرکز کند. RGB: مدل تصویربرداری اضافی از تئوری رنگ RGB رنگ RGB انسان ها رنگ را در امواج نور درک می کنند. اختلاط نور – یا مدل اختلاط رنگ افزودنی – به شما امکان می دهد با ترکیب منابع نور قرمز، سبز و آبی در تندی های مختلف رنگ ایجاد کنید. هر چه سبک تر افزایش کنید، ترکیب رنگ روشن تر خواهد بود. اگر سه رنگ نور را با هم ترکیب کنید، نور سفید خالص به دست می آید. تلویزیونها، ورقنمایشها و پروژکتورها از قرمز، سبز و آبی (RGB) به عنوان رنگهای اصلی استفاده میکنند و سپس برای ایجاد رنگهای دیگر ترکیب میشوند. MIXING رنگهای کاهش یافته چرا باید اهمیت دهید؟ تصور کنید شما یک برند منحصر به شخص با لوگوی زرد روشن دارید.اگر لوگوی خود را در فیس بوک، توییتر یا وب سایت خود قرار دهید و از رنگ بندی مناسب استفاده نکنید، لوگوی شما کثیف و زرد به نظر می رسد.به همین دلیل هنگام کار با فایل ها در هر ورق، به جای CMYK از RGB استفاده کنید. مدل ترکیب رنگ از کاستن استفاده می کند. بیشتر مردم با این مدل رنگ بیشتر آشنا هستند زیرا این همان چیزی می باشد که در مهدکودک وقتی رنگ های انگشتی را با هم مخلوط می کردیم یاد گرفتیم. در این مورد، “کاستن” به این معنی می باشد که با افزودن رنگ های بیشتر، نور را از کاغذ حذف می کنید. گرافیک تئوری رنگ CMYK به طور سنتی، اولین رنگی که در فرآیند کاستن استفاده می شود قرمز، زرد و آبی می باشد، زیرا این رنگ ها رنگ های نقاش هستند. . ترکیب کنید تا رنگ متفاوتی بدست آورید. با ظهور چاپ رنگی، بعداً آنها با فیروزه ای، سرخابی، زرد و کلید/مشکی (CMYK) جانشین شدند، زیرا این ترکیب رنگ ها به چاپگرها اجازه می داد تا رنگ های بیشتری را روی کاغذ تولید کنند. چرا باید اهمیت بدی؟ تصمیم گرفتی برای چاپ کتابچه پایان رنگیاگر پول زیادی را برای بازاریابی خود هزیننه می کنید (چاپ کمارزش نیست!)، امیدوارید چاپگر شما رنگ مناسبی پیدا کند.از آنجایی که چاپ از روش ترکیب رنگ تفریقی استفاده می کند، بازتولید رنگ دقیق تنها در CMYK امکان پذیر می باشد. استفاده از RGB نه تنها منجر به رنگهای نادرست میشود، بلکه زمانی که مجبور میشوید از چاپگرتان بخواهید کل کارتان را چاپ کنند، صورتحساب زیادی از چاپگر شما نیز به همراه خواهد داشت. به رنگ رنگ داخل نگاه کنید. درک چرخه رنگ و هارمونی رنگ (چه چیزی کار می کند، چه چیزی نیست، و چگونه رنگ ها با هم تعامل دارند) به اندازه یک جعبه مداد رنگی جدید هیجان انگیز می باشد. اصول چرخ رنگ اولین چرخ رنگ توسط سر آیزاک نیوتن در سال 1666 ایجاد شد. هنرمندان و طراحان هنوز از آن برای ایجاد هارمونی رنگ، ترکیب بندی و پالت استفاده می کنند. کاهش رنگ مخلوط چرخه رنگ از سه رنگ اصلی (قرمز، زرد، آبی)، سه رنگ ثانویه (رنگهایی که از ترکیب رنگهای اصلی ایجاد میشوند: سبز، نارنجی، بنفش) و سه رنگ (رنگهای ساخته شده از اصلی و ثانویه انجام میشود، تشکیل شده می باشد. مشابه آبی-سبز یا قرمز-بنفش) یک خط در وسط چرخ بکشید و رنگ های گرم (قرمز، نارنجی، زرد) را از رنگ های سرد (آبی، سبز، بنفش) سوا کنید. رنگ های گرم و پیکر های گرم اغلب با انرژی، درخشندگی و عملکرد مرتبط هستند، در حالی که رنگ های سرد اغلب با استراحت و استراحت همراه هستند. لوگو یا وب سایت ممکن می باشد بر پیام شما اثر بگذارد. رنگ، سایه، لحن و علائم نگارشی. بیایید به آن 64 رنگ مداد رنگی برگردیم. به هر حال، ممکن می باشد از خود بپرسید که چگونه این همه مداد رنگی از دوازده رنگ اصلی روی چرخ رنگ بدست آوردیم؟ اینجا جایی می باشد که رنگ، رنگ و لحن داخل بازی می شوند. آگاهی از رنگها، سایهها، پیکرها و پیکرها به زبان آسان، رنگها، رنگها و رنگها، تنوع رنگها یا رنگها در چرخه رنگ هستند. ته رنگ، رنگ سفید. مثلا قرمز + سفید = صورتی. سایه ها، رنگ هایی که به سیاه و سفید افزایش شده اند. مثلا قرمز + مشکی = شرابی. در نهایت، پیکر رنگی می باشد که به سیاه و سفید (یا خاکستری) افزایش می شود.این کار رنگ اصلی را تیره می کند و رنگ را قشنگ تر و تندتر می کند.طرح های رنگی بیایید در مورد طرح های رنگی گفتوگو کنیم. با استفاده از چرخه رنگ، طراحان طرح های رنگی برای مواد بازاریابی ایجاد می کنند. نمونههایی از پروژههای رنگ مکمل رنگهای مکمل در چرخه رنگ متضاد هستند – برای مانند قرمز و سبز. چون اختلاف شدیدی بین این دو رنگ وجود دارد، آنها واقعاً میتوانند تصویر را پاپ کنند، اما بیش از حد مورد استفاده قرار میگیرند. می تواند کوفته کننده باشد. به پایان مغازه های ماه دسامبر اندیشه کنید. گفته می شود، استفاده از رنگ های مکمل در بازاریابی کسب و کار شما کنتراست و اختلاف واضح بین تصاویر را فراهم می کند. استفاده از رنگ های مکمل برای طرحریزی لوگوی غذا رنگ های مشابهی روی چرخ رنگ قرار می گیرند – به عنوان مانند قرمز، نارنجی و زرد. هنگام ایجاد رنگ های مشابه، یک رنگ غالب، یکی پشتیبانی کننده و یکی برجسته می باشد. در تجارت، رنگ های مشابه نه تنها برای چشم خوشایند هستند، بلکه می توانند به طور موثر مشتریان را راهنمایی کنند که کجا و چگونه کارها را انجام دهند.توجه داشته باشید که بخت نارنجی روشن میله چشم را به سمت سایت می کشاند و لینک رنگی در پایین مشتری گرسنه را به خرید (خرید اینترنتی) سوق می دهد. نمونههایی از رنگهای مشابه در طرحریزی وبسایت عنوان رنگهای سهگانه رنگهای سهگانه در اطراف چرخه رنگ قرار دارند و زیاد روشن و پر جنب و جوش هستند. استفاده از سه گانه ها در بازاریابی خود اختلاف بصری و هماهنگی ایجاد می کند. موارد به محض نمایان شدن تصویر کلی برجسته می شوند. اما واقعاً چرا باید به تئوری رنگ اهمیت دهید؟ بدون انتظار، سه کلمه: نام تجاری، بازاریابی و فروش. با این دانش اولیه در مورد سیستم های رنگ و رنگ، شما آماده تصمیم گیری موثر در مورد برند هستید. مثل رنگ لوگوی شما. یا احساساتی که رنگ در مصرف کنندگان ایجاد می کند و روانشناسی انتخاب رنگ ها در وب سایت شما دانش تئوری رنگ نه تنها می تواند شما را در بازاریابی شما راهنمایی کند، بلکه می تواند به شما در درک بهتر رقابت کمک کند. نام تجاری خود را برای هدف خود منحصر به شخص و جذاب کنید و بدانید که رنگ های بد می تواند به معنای فروش بیقدرت باشد – به همین دلیل می باشد که باید تئوری رنگ را در نظر بگیرید.