اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود معرفی کرد که برای شرکت ها طراحی شده و دست آن ها را برای استفاده تجاری از اینستاگرام باز خواهد کرد. البته این مورد با استقبال خوبی روبرو خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید. در این صورت خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست و چه مزایایی برای شما دارد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ شکی نیست که عبارت مربوط به کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. حتما نامه ای با دکمه یا دکمه در بالای تبلت برای تماس با صاحب تبلت از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس تبلت به صورت لینک در بیو دیده اید. با کلیک روی آن وارد نقشه گوگل می شود و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های جالب و کاربردی دسترسی خواهید داشت که می تواند به مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی اکانت خود را به پروفایل تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام اینستاگرام تغییر دهید: اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و به تنظیمات بروید. در “تبدیل به مشخصات شرکت”. Instagram از شما می خواهد که به صفحه تجاری فیس بوک متصل شوید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید). یک دسته برای نمایه/کسب و کار خود انتخاب کنید. اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید. این تنها کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین یک پیام ویدیویی دارد که به شما نشان می دهد گام به گام چگونه پروفایل بازاریابی اینستاگرام خود را به حساب شخصی تغییر دهید: اگر می خواهید پروفایل بازاریابی اینستاگرام خود را به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات برویددر بخش “تنظیمات تجاری” روی “بازگشت به حساب خصوصی” کلیک کنید. Instagram از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی “Switch Back” کلیک کنید. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: قبل از آن، به کاربرانی نیاز دارید که از شما بازدید می کنند. آنالیز پروفایل اینستاگرام. آنها از شخص ثالث (که رایگان نیست) استفاده کردند. اما اکنون حساب های تجاری اینستاگرام داده های آماری جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان احساس راحتی می کنند که شما را به عنوان یک کسب و کار بشناسند.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد 2. امکان افزودن دکمه های تماس. علاوه بر مفید بودن حساب کاربری با نمایه تجاری، امکان افزودن لینک به نمایه خود نیز وجود دارد. وقتی روی دکمه خصوصی کلیک میکنید، میتوانید آن را طوری تنظیم کنید که برای شما ایمیل ارسال کند، با شما تماس بگیرد یا نقشهای برای نشان دادن موقعیت مکانی شما ارائه دهد. صنعت شما در نمایه شما نشان داده می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود متصل می کنید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از ناامید کننده ترین چیزها در مورد اینستاگرام، از دیدگاه بازاریابی، این است که اغلب نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها پیوندی که می توانید استفاده کنید پیوندی است که از نمایه شما می آید. اما استوری های اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد.اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیمیک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است. با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید. محتوای خصوصی را بررسی کنید به عنوان یک صاحب حساب کسب و کار، می توانید محدود کنید که چه کسی می تواند شما را به عنوان شریک تجاری برای محتوای مارک دار در پست های شما برچسب گذاری کند. این یک ویژگی مفید است که باعث میشود کاربران اینستاگرام برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای مشاهده محتوای تگ شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید از اینجا روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. میتوانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن «نیاز به احراز هویت» استفاده کنید.همچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.
برچسببیزینس پروفایل بیزینس پروفایل اینستاگرام بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟ پروفایل ویزیت اینستاگرام تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل راهنمای کامل بیزینس پروفایل اینستاگرام قابلیت های بیزینس پروفایل اینستاگرام مزایای استفاده از پروفایل بیزینس Instagram نحوه بیزینس پروفایل نحوه ساختن بیزینس پروفایل در اینستاگرام نمایه بازاریابی Instagram
مطلب پیشنهادی
چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟
تغییر تصویر پس زمینه و رنگ چت واتس اپ، آموزش تغییر تصویر پس زمینه پنل …