بیوگرافی و عکس های مارگو رابی بازیگر استرالیایی

زندگی نامه مارگو رابی, فیلم های مارگو رابی, مارگو رابی و ویل اسمیت

زندگی‌نامه مارگو رابی؛ ستاره این روزهای هالیوود

مارگو رابی هنرمند استرالیایی زاده 2 ژوئیه سال 1990 هست. او در زمان پرکاری بازیگری خود پیروز به دریافت دو پاداش اسکار ، سه پاداش گلدن گلوب ، پنج پاداش آکادمی فیلم بریتانیا و پنج پاداش انجمن هنرمندان فیلم شده هست. او در مقام بندی پر درآمد ترین هنرمندان زن جهان قرار گرفته هست.

خلاصه ای از زندگی‌نامه مارگو رابی

نام و نام خانوادگی: مارگو الیز رابی

زمان تولد: 2 ژوئیه 1990

موقعیت تولد: استرالیا

پیشه: هنرمند

وضعیت تأهل: متأهل

زندگی‌نامه کامل مارگو رابی

مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت, همسر مارگو رابی, مارگو رابی

تصویرها مارگو رابی هنرمند

مارگو رابی در 2 جولای سال 1990 در استرالیا چشم به جهان گشود. پدر و مادر مارگو در یک شهر توریستی زندگی می کردند ولی خودش در یک مزرعه به همراه مادر بزرگش زندگی می کرد. پدر مارگو که یک کشاورز بود همسر و چهار فرزندش را رها کرد. او یک برادر بزرگتر به نام لکلان و یک برادر کوچکتر به نام کامرون و یک خواهر به نام آنیا دارد.

بعد از اینکه این خانواده توسط پدرشان رها شدند دیگر هیچ تماسی بین آنها استوار نشد. مادرش می بایست هزینه تحصیل آنها را فراهم کند. او ساری کسلر نام دارد و یک فیزیوتراپ هست و به کودکان معلول و بیماران سالمند کمک می کند.

مارگو از زمان  کودکی بچه کنجکاوی بود و از کودکی اش لذت می برد و از همان زمان به پرکاری هایی مشابه تئاتر ، رقص و قایق سواری مشغول بود و در زمینه موج سواری علاقه زیادی داشت. او بعد از دانش آموخته شدن از مدرسه به مزرعه جایی که مادر بزرگش زندگی می کرد نقل مکان کرد و در آنجا به مادر بزرگش در شکستن هیزم و دوشیدن شیر کمک می کرد.

او دختر فعالی بود و برای آسودگی مادربزرگش به عنوان پیش خدمت کار می کرد، در هتل نظافت می کرد و در ساحل سوغاتی و نوشیدنی می فروخت و همزمان  در کالج نیز تحصیل می کرد. او توانست با کمی پس اندازه به ملبورن برود. در آنجا در کنار درس خواندن کار هم می کرد و در تست ها نیز شرکت می کرد. برای تأمین هزینه تحصیل نیز به ساندویچ فروشی مشغول بود.

پرکاری شغل ای مارگو رابی

مارگو رابی فیلمها, عکس های مارگو رابی, مارگو رابی و همسرش

مارگو رابی برای بازی نقش داشتن دانا فریدمن پیروز به دریافت دو پاداش در یک روزگار شد

زمانی که برای اولین بار پرکاری بازیگری را آغاز کرد هیچ مدیر برنامه ای نداشت و خود به تنهایی اعلامیه های روزنامه را دنبال می کرد. اندکی بعد مارگو توجه کارگردان استرالیایی آرون را به خود جلب کرد و در سال 2007 از او خواسته شد تا در فیلم آی سی یو به ایفای نقش داشتن بپردازد.

فیلم های مارگو رابی, مارگو رابی و ویل اسمیت, مارگو رابی

تصویرها اینستاگرام مارگو رابی

او سال بعد در بازیگری پیروز تر شد. در یک تست بازیگری برای سریال تلویزیونی همسایه ها رد شد و بعد از آن به کانادا رفت. او بلافاصله با اخبار شد که برای نقش داشتن دانا فریدمن قبول شده هست و به این ترتیب تعطیلات را رها کرد و برای بازی در این سریال تا سه سال مشغول شد. او روزانه 17 تا 18 ساعت مشغول کار برای این سریال بود و برای بازی در این سریال پیروز به دریافت دو پاداش در یک روزگار شد.

همسر مارگو رابی, مارگو رابی, بیوگرافی مارگو رابی

مارگو رابی هنرمند

بعد از سرانجام یافتن این سریال تصمیم گرفت به آمریکا برود و یک ستاره هالیوودی شود. او در چندین تست شرکت کرد که در هیچ کدام پیروز نشد. تا اینکه در سریال Pan Am نقش داشتن یک مهماندار را به او پیشنهاد کردند. اگر چه این سریال در فصل اول پیروز نبود و پروژه روز بیکاری شد اما او می گوید که این نقش داشتن ابتدا پرکاری هالیوودی او بود زیرا کارگردان ها متوجه این هنرمند زیبا شدند.

مارگو رابی ستاره گرگ وال استریت

مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت, همسر مارگو رابی, مارگو رابی

مارگو رابی با بازی در فیلم گرگ وال استریت به معروفیت رسید

او در سال 2012 در فیلم درباره روزگار شرکت کرد و توانست خیلی زود به ستاره فیلم گرگ وال استریت تبدیل شود. او رزومه اش را فرستاده بود و به انگلستان رفته بود تا در تست شرکت کند. او در این فیلم نقش داشتن همسر لئوناردو دی کاپریو را بازی می کرد، در این تست که به عهده لئوناردو دی کاپریو بود از مارگو خواست که او را ببوسد اما وقتی که مارگو به او سیلی زد کارگردان متوجه شد که هنرمند خود را یافته هست.

بیوگرافی مارگو رابی, مارگو رابی فیلمها, عکس های مارگو رابی

مارگو رابی در فیلم تمرکز ایفای نقش داشتن کرده هست

مارگو رابیبعد از بازی در این فیلم مارگو رابی خیلی معروف شد و تصویرها او بر روی جلد مجلات نقش داشتن بست. همچنین بازی پیروز او در این تاثیر پیشنهاد های بیشتری را از سوی کارگردانان مختلف به دنبال داشت. او در فیلم هایی مشابه زکریا ، تمرکز ، سوئیت فرانسوی و گرگ وال استریت که پر از صحنه های برهنه بود بازی کرد و از قرار گرفتن به صورت برهنه و نیمه برهنه در مقابل دوربین واهمه ای نداشت.

بازی مارگو رابی در فیلم پر فروش

فیلم های مارگو رابی, مارگو رابی و ویل اسمیت, مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت

مارگو رابی در سال 2016 در یک فیلم پر فروش به نام جوخه خودکشی بازی کرد

مارگو در سال 2016 در یک فیلم پر فروش به نام جوخه خودکشی بازی کرد. این فیلم بینهایت پیروز بود و در حدود 750 میلیون دلار فروش داشت. در این فیلم ستارگانی همچون ویل اسمیت ، جای کورتنی ، کارا دلوینج و جرد لتو بازی کردند و این فیلم پیروز به دریافت پاداش اسکار شد.

مارگو در همین روزگار در فیلم افسانه تارزان در نقش داشتن جین پورتر همسر تارزان حضور پیدا کرد. ویسکونت گری استوک که در میان میمون ها بزرگ شده در کشمکش برای قدرت در آفریقا به کی طعمه تبدیل می شود در حالی که خودش متوجه این موضوع نیست. همسر او نیز طعمه جنایتکاران می شود. کل آفریقا برای نجات همسر تارزان کمک می کنند. این فیلم نیز در گیشه بینهایت پیروز بود و فروشی بیش از 350 میلیون دلار داشت.

زندگی خصوصی مارگو رابی

 همسر مارگو رابی, مارگو رابی, بیوگرافی مارگو رابی

مارگو رابی با تام آکرلی ازدواج کرده هست

مارگو با متیو تامپسون دوست زمان مدرسه اش رابطه داشت. آنها هر چند از هم سوا شدند اما همچنان دوستی شان را حفظ کردند. او سپس با هنری ایتکن که دانشجوی کالج و کارگردان نیز بود رابطه داشت. در مورد رابطه او با لئوناردو دی کاپریل نیز شایعاتی منتشر شد.

او در صحنه فیلم سوئیت فرانسوی با دستیار کارگردان تام آکرلی آشنا شد و در سال 2016 باهم ازدواج کردند.

مارگو رابی فیلمها, عکس های مارگو رابی, مارگو رابی و همسرش

تصویرها جدید مارگو رابی

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …