بیوگرافی مهسا مهجور بازیگر

بیوگرافی مهسا مهجور, مهسا مهجور در سریال بچه مهندس, مهسا مهجور و همسرش

زندگی نامه مهسا مهجور + عکسها های همسر و دخترش

مهسا مهجور زاده 18 اسفند 1353 می باشد. او دارای مدرک دیپلم تئاتر از مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. علاوه بر این دانش آموخته دانشگاه علامه طباطبایی با مدرک لیسانس اجتماع شناسی می باشد. این چهره در زمینه های مختلف هنری اعم از بازیگری در تلویزیون، سینما، تئاتر، مجری گری و استاد دانشگاه زمینه تلاش دارد.

خلاصه از زندگی‌نامه مهسا مهجور

نام اصلی: مهسا مهجور

زمان تولد: 18 اسفند 1353

مکان تولد: تهران

وضعیت تأهل: متأهل

پیشه یا شغل: هنرمند

 

زندگی‌نامه کامل مهسا مهجور

عکس مهسا مهجور و دخترش, فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور

مهسا مهجور فرزند مسعود مهجور مدیر تولید در زمینه ی بازیگری می باشد

مهسا مهجور متولد ی 18 اسفند 1353 می باشد. او در دوران نوجوانی در مدرسه ی هنر و ادبیات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گرایش بازیگری تئاتر تحصیل کرده می باشد.

مهسا مهجور آسوده اتحصیل دانشگاه علامه طباطبایی با مدرک لیسانس اجتماع شناسی می باشد.

این چهره در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان هنرمند ايفاي نقش آفرینی کرده می باشد و تجربه مجری گری دارد. یکی از برنامه های تلویزیونی محبوبی که مهسا مهجور در آن به عنوان مجری حضور یافته می باشد، مسابقه راز سیب می باشد.

پدر مهسا مهجور، مسعود نام دارد. مسعود مهجور یک مدیر تولید مطرح در ایران می باشد که در زمینه بازیگری نیز تلاش می کند.

مهسا مهجور در کنار تلاش های هنری در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر به عنوان استاد درس دادن می کند.

از سری ايفاي نقش های برجسته ی مهسا مهجور می توان به حضور در فیلم سینمایی رخساره اشاره کرد. محتوای فیلم سینمایی رخساره درباره ی یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی سالمندان به نام تینا می باشد که در راستای پایان تحقیقات داخل منزل سالمندان می شود. این فیلم به کارگردانی امیر زورمند دل تولید شده می باشد.

ابتدا تلاش مهسا مهجور

مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور, عکسهای مهسا مهجور

فیلم رخساره از سری تلاش های برجسته ی مهسا مهجور می باشد

مهسا مهجور در سال 1373 برای اولین بار با حضور در نمایش “سلطان مار” تجربه بازی در تئاتر را کسب کرد. او در عضویت گروه مروارید قرار دارد و از شاگرد های یکی از هنرمندان برجسته ی سینما، تئاتر و تلویزیون به نام گلاب جمعه محسوب می شود.

در بازه ی زمانی که مهسا مهجور در نمایش های تئاتر به ایفای ايفاي نقش می پرداخت، در برنامه فرزاندن ایران به عنوان مجری آشکار شد. حدود دو سال پس از کسب تجربه مجری گری در قاب تلویزیون برای اولین بار در سریال “بهار آسمانی” هنر نمایی کرد.

سریال بهار آسمانی به کارگردانی مهدی نوربخش در سال 1375 به تولید رسیده می باشد. پس از شکوفا شدن استعداد خانوم مهجور در زمینه بازیگری، از او در خصوص بازی در فیلم های متعددی اعم از فرزندان ایران، لانه شیطان، فردا دیر می باشد، کاشانه و کلبه سپید دعوت شد.

مهسا مهجور پس از ایفای ايفاي نقش در سریال تلویزیونی “همه بچه های من” در سال 1388 از دنیای بازیگری دوری گرفت. زین پس حدود 11 بعد از همکاری با مرضیه رشید، با هنر نمایی در سریال دیدنی و جذاب ” بچه مهندس” در سال 1399 به تلاش در زمینه بازیگری برگشت.

سریال تلویزیونی بچه مهندس 3 تحت کارگردانی علی غفاری در چهار فصل به تولید رسیده می باشد. مهسا مهجور در راستای تولید فیلم بچه مهندس 3 در ايفاي نقش نسیم جفرودی دوست تینا به ایفای ايفاي نقش پرداخته می باشد. او در این راستا با هنرمند هایی نظیر ثریا قاسمی، کامران تفتی، روزبه حصاری، فرهاد قائمیان، فریده دریامج، اتابک نادری و کاوه سماک باشی به همکاری پرداخته می باشد.

تلاش های مهسا مهجور در زمینه تئاتر

عکسهای مهسا مهجور, عکس مهسا مهجور, بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور و دخترش لنیا

عمده تمرکز مهسا مهجور در زمینه هنر به تئاتر اختصاص دارد. این چهره به سبب ایفای ايفاي نقش های بی نظیر در تئاتر پیروز به کسب پاداش های گوناگون شده می باشد.

مهسا مهجور در خصوص بازی در نمایش دو نفره “جنایات و مکافات” تحت کارگردانی چیستا یثربی پیروز به کسب پاداش بهترین هنرمند زن در سال 1385 شد. این پاداش در مسکو از جشنواره بین المللی آثار کلاسیک روس به مهسا مهجور تعلق گرفت.

عنوان بهترین و ماندگار ترین بازی های تئاتر در طول زمان تئاتر ایران به بازی مهسا مهجور در نمایش ” یک شب دیگر هم بمان سیلویا” باز می گردد. او به سبب هنر نمایی در ايفاي نقش یک شاعر، مقاله نویس و  نویسنده قصه های کوتاه آمریکایی به نام سیلویا پلات در جشن هنرمند عنوان بهترین هنرمند سال تئاتر را کسب کرد.

از سری تلاش های هنری مهسا مهجور در تئاتر می توان به سلطان مار، اتوبوسی به نام هوس، چرخه ی آتش، داستان مطربان این دیار، یک قاب برای همیشه، زنی برای همیشه و دخترک شب طولانی اشاره کرد.

وضعیت تأهل و ازدواج مهسا مهجور

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور، هنرمند خوش ذوق و پرنشاط تئاتر متأهل می باشد. همسر او ایرج نسیمی نام دارد. ثمره ی عشق خانم مهجور با آقای نسیمی یک دختر به نام لنیا می باشد که متولد ی تیر ماه 1395 می باشد.

علاقه مندی های مهسا مهجور

 عکس مهسا مهجور و دخترش, فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور

مهسا مهجور به مجری گری علاقه مند می باشد

مهسا مهجور به تلاش در زمینه مجری گری علاقه مند می باشد. اولین تلاش مجری گری او به مسابقه راز سیب در سال 1375 اختصاص دارد. این مسابقه تلویزونی در 30 بخت به وسیله ی محمد راستگو جلالی تولید شد که خانم مهجور در آن به همراه فرهاد جم به عنوان مجری برنامه آشکار شدند.

یکی دیگر از تجربه های مهسا مهجور در زمینه مجری گری، در برنامه فرزندان ایران بوده می باشد. این برنامه در سال 1375 به وسیله ی امیر سماواتی ساخته شده می باشد.

مهسا مهجور در گرایش های ورزشی تکواندو و دفاع خصوصی تلاش می کند. او به نواختن ساز دف علاقه مند می باشد و به زبان انگلیسی مسلط کامل دارد.

گفت و گو با مهسا مهجور

به سبب آوازه مهسا مهجور در ایران، گفت و گو هایی با این هنرمند و مجری مجرب صورت گرفته می باشد.

در ادامه بخشی از گفت و گو با مهسا مهجور را شرح می کنیم:

” من در بازه ی زمانی 9 ماه که باردار بودم، به سبب تلاش های ورزشی پیروز شدم در نمایش “حساب پرداخت نمیشه” هنر نمایی کنم. در واقع  معتقدم اصلی ترین عاملی که سبب تداوم من در دوران حاملگی شد، ورزش های بی وقفه ای می باشد که انجام می دهم.

زمانی که با فرزند کوچکم بر روی صحنه تئاتر حاضر می شدم، نهات لذت را از اجرای نمایش می بردم. من حس می کردم فرزندم قادر می باشد با شرایط جدید رابطه مناسبی پایدار کند.

در حالت های رایج روزمره به سبب حاملگی قادر به انجام برخی امورات نبودم. اما به محض قدم گذاشتن در صحنه تئاتر مساله حاملگی از ذهنم رخت بر می کند و به صورت معمولی به اجرای تلاش های پر جنب و جوش می پرداختم.

من در زمینه تئاتر به اجرای ايفاي نقش هایی علاقه دارم که فضای ایرانی در آن حاکم باشد. با این وجود در تئاتر هایی که یک تاثیر خارجی هستند، اعم از “حساب پرداخته نمی شه” به ایفای ايفاي نقش پرداخته ام. ”

آثار مهسا مهجور

سریال های تلویزیونی مهسا مهجور

بچه مهندس (1399)  همه بچه های من (1388)
روز رفتن (1385) خواستگاران (1386)
مار و پله (1384) فرستاده (1381)
 کلبه سپید (1379) کاشانه (1378)
فردا دیر می باشد (1376) لانه شیطان (1377)
فرزندان ایران (1375) بهار آسمانی (1375)

فیلم های سینمایی مهسا مهجور

رخساره (1380)  دوشیزه (1381)
استراحت در میان مردگان (1384)

تئاترهای مهسا مهجور

سلطان مار هتل عروس
 منزل برناردا آلبا زنی برای همیشه
دخترک شب طولانی یک قاب برای همیشه
چشم بد دور آوای باد
اتوبوسی به نام هوس عروسی خون
چرخه آتش داستان مطران این دیار

عکسها های مهسا مهجور

 عکسهای مهسا مهجور, عکس مهسا مهجور, بیوگرافی کامل مهسا مهجور

مهسا مهجور در فیلم سینمایی دوشیزه ایفای ايفاي نقش کرده می باشد

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور در کنار پدر و دخترش

بیوگرافی مهسا مهجور, مهسا مهجور در سریال بچه مهندس, مهسا مهجور و همسرش

مهسا مهجور و دخترش در سریال بچه مهندس 3

فیلم های مهسا مهجور, مهسا مهجور, زندگی نامه مهسا مهجور

مهسا مهجور در زمینه ی تئاتر و تلوزیون تلاش کرده می باشد

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …